Soms heb je een duwtje in de juiste richting nodig die jij jezelf niet kan geven. Handvatten die je voor de rest van je leven kunt gebruiken. Kerstin is een goede fijne coach die mij snel verder op weg heeft kunnen helpen. Het is geen taboo om aan jezelf te werken, haal het beste eruit. “Soms is het wat het is” ervan leren, accepteren en kijken naar de toekomst. Dank Kerstin!
Alle rechten voorbehouden | Met ♡ gemaakt door Webaware Websites